Boomer pups & Lhasa Apso bij Kennel Twentsche Weide

boomer pups & Lhasa apso Kennel

Mag ik mij even aan u voorstellen ik ben Nati, ik heb een kleine geregistreerde Boomer & Lhasa Apso kennel in Nederland.Ik woon samen met mijn man drie kinderen en mijn Lhasa Apso honden in het landelijke Twente in Overijssel,woonplaats Hengelo



Ook heb ik een lieve Maltezer dame en een Boomer meisje bij mij in het landelijke Twente in Hengelo.Een plaats in Overijssel waar het heerlijk vertoeven is voor zowel mijn Lhasa honden,maltezer en boomer als voor mij zelf.


Ik ben fokker van de lhasa apso puppy, en soms zijn er ook Boomer pups te koop.Ik adviseer u graag over alles wat met de lhasa apso in Nederland te maken heeft,ditzelfde geld natuurlijk ook voor de Boomer zoals puppy training, voeding en vacht.Mijn kennel ligt op de splitsing tussen Enschede in Hengelo.

Door mijn passie ben ik vol overgave bezig met het ras lhasa apso. Waarin ik schoonheid, maar bovenal de gezondheid van het ras Lhasa Apso nastreef.Worden er lhasa apso pups te koop aangeboden, een lhasa apso puppy verlaat het nest met een hoge dosis sociale vaardigheden en een mooie stamboom.

Lhasa apso is een ras, wat door zijn uiterlijk en karaktereigenschappen het mooiste ras is wat ik mij kan voorstellen.

Soms heb ik ook Boomer pups in mijn selectieve kennel deze verlaten het nest met een mooi paspoort,gezondheidsverklaring en een gezonde dosis sociale vaardigheden.